söndag 3 februari 2008

Söndag....

*Har påbörjat den över 200 -sidiga boken som måste läsas ut tom tisdag ( trodde det var imorgon men upptäckte till min lycka att det var tisdag!!)

*Är hes och hostar som värsta storrökaren

*Lufsar runt i pyjamas trots att klockan är efter 13.00

*Drömmer mig bort till Grekland, semester vore nice!!

*Har nästan bestämt mig för att klippa mig kort och färga det rött igen......nästan....

*Funderar mkt över c-uppsatsen....vad ska man skriva om?, hur? är det nu det skall komma fram att man är ett stort skämt? tänk om man inte får sin examen!!!! ångest som heter duga!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det bara lugnt med c-uppsatsen, det är inget att stressa upp sig för...Kan ni bara komma på ett ämne att skriva om så är det som vilket grupparbete som helst sen(och såna är ju socionomer experter på....)Kommer att gå så bra så!

Kram, syster yster

Anonym sa...

Tänk att du är klar med din utbildning snart! Tokfort tiden går. Tror också att det kommer att gå galant med uppsatsen. Kram

Anneli sa...

Syster: tack, hoppas verkligen det, känns bra att någon tror på mig...kram

Annica: Ja det har gått jättefort!!! tack för stödet, det behövs, kram

Kattfot sa...

Åååh det kommer att gå bra ju! Det fixar du. *kramar*